ایران بوک

ساخت وبلاگ

کتاب هوش مالتیپل نهم تیزهوشان خیلی سبز

مطابق با آخرین تغییرات کتاب درسی

 

آزمون تیزهوشان

 

درباره کتاب:

 

کتاب هوش مالتیپل با توجه به تغییرات ساختاری آزمون ورودی استعدادهای درخشان تدوین و طراحی شده است. مؤلفان کتاب تلاش کرده تا هوش مالتیپل را به منبع خوبی برای آزمون ورودی تیزهوشان تبدیل کنند و با گنجاندن تعداد زیادی تست و سؤال در زمینه هوش و استعداد تحلیل نیاز دانش‌آموزان پایه نهم را به این سؤالات برطرف کنند.

 

سرفصل‌های کتاب هوش مالتیپل

کتاب هوش مالتیپل خیلی سبز شامل چند بخش است. در اولین بخش این کتاب انواع هوش چندگانه شامل هوش تصویری، هوش کلامی، استدلال، تحلیل و منطق، هوش محاسباتی، هوش ریاضی، سرعت، دقت و تمرکز بررسی و تست‌های مرتبط با آن آورده شده. این بخش‌ها درسنامه‌های کاملی دارند و دانش‌آموز می‌تواند قبل از تست‌زنی با خواندن این درسنامه‌ها آنچه نیاز دارد را دریافت کند. قسمت مهمی از هر فصل کتاب به انواع سؤالات چند گزینه‌ای مرتبط با مباحث ذکر شده اختصاص یافته. این سؤالات از آزمون‌های ورودی استعداد درخشان، مدارس برتر، آزمون‌های معتبر داخلی و خارجی جمع‌آوری شده‌اند. بخش بعدی کتاب هم شامل انواع آزمون‌های جامع و شبیه‌سازی شده است. این آزمون‌ها می‌توانند در مرحله آخر سیر مطالعاتی دانش‌آموزان قرار بگیرند و آنها را برای حضور در جلسه اصلی آزمون آماده کنند. پس از پاسخگویی به تست‌ها و آزمون‌های کتاب لازم است پاسخ‌ها را در بخش پاسخنامه بررسی کنی تا اشکالات احتمالی را شناسایی کرده و برطرف کنی.

 

ایران بوک...
ما را در سایت ایران بوک دنبال می کنید

برچسب : بانک کتاب, نویسنده : بانک کتاب ایران بازدید : 167 تاريخ : چهارشنبه 31 فروردين 1401 ساعت: 13:09

کتاب ماجراهای من و درسام جامع نهم خیلی سبز

درسنامه، نمونه سوال، امتحان

 

درباره کتاب:

 

کتاب ماجراهای من و درسام جامع نهم خیلی سبز، یک کتاب کار جامع و همه چیز تمام است. کتاب کار جامع ماجراهای من و درسام پایه نهم، کتابی برای ۲۰ گرفتن است. ولی اگر آن را درست و حسابی بخوانی به چیزی بیشتر از ۲۰ گرفتن می‌رسی، می‌پرسی چی؟

 

سرفصل‌های کتاب ماجراهای من و درسام جامع نهم

کتاب ماجراهای من و درسام جامع نهم شامل دروس علوم، عربی، انگلیسی، ریاضی و فارسی است. هر کدام از سرفصل‌های کتاب براساس مباحث کتاب‌ درسی به بخش‌های کوچکتری تقسیم شده‌اند. از طرف دیگر در انتهای هر بخش آزمون‌های نیم سال اول و دوم گنجانده شده. همه درسنامه‌ها با کلی نمونه سؤال همراه شده‌اند و امتحانات مرتبط با آنها هم در بخش مجزایی قرار داده شده است. با توجه به اینکه سال دیگر وارد پایه دهم می‌شوی و باید برای خواندن دروس کنکور هم برنامه‌ریزی کنی، بهتر است که با دست پر بروی و مشکلی در سال نهم نداشته باشی. علاوه بر این کتاب ماجراهای من و درسام به شکلی طراحی شده تا نکات مهم و اصلی همه دروس را به شکلی عمیق یاد بگیری و درک کنی، بنابراین وقتی به پایه بالاتر بروی، آمادگی این را داری که درس‌هایت را به روش کنکوری بخوانی و مطالعه کنی. با همه این توضیحات دیگر نباید در خرید کتاب ماجراهای من و درسام جامع نهم خیلی سبز تردید داشته باشی، مگر نه؟

 

ایران بوک...
ما را در سایت ایران بوک دنبال می کنید

برچسب : بانک کتاب, نویسنده : بانک کتاب ایران بازدید : 185 تاريخ : چهارشنبه 31 فروردين 1401 ساعت: 12:37

کتاب کار علوم نهم خیلی سبز

تالیف: فرزاد نامی

 

درباره کتاب:

 

کتاب کار علوم نهم انتشارات خیلی سبز با درسنامه‌های کامل کل مباحث کتاب علوم پایه نهم را پوشش می‌دهد. این کتاب پانزده فصل داشته و به همراه دو آزمون جامع و یک امتحان تلاش دارد تا همه نیازهای دانش‌آموزان را پوشش دهد. تنوع مباحث و موضوعات در کتاب علوم نهم باعث شده تا خیلی از دانش‌آموزان در فهم این مباحث دچار مشکل شوند. از طرفی پایه نهم بسیار مهم است و دانش‌آموزان باید خودشان را برای دروس تخصصی‌تر در سالهای آینده آماده کنند. اگر دانش‌آموزی در درس علوم دچار مشکل باشد، درک و فهم دروس دیگر برایش سخت خواهد بود. پس چه بهتر که همین امروز از مشکلات جلوگیری کنی و اجازه ندهی ایرادهایت در یک درس به سال بعد منتقل شوند.

 

دلایل اهمیت کتاب کار علوم نهم خیلی سبز

یکی از دلایل اهمیت کتاب کار علوم نهم خیلی سبز درسنامه‌های کامل و قابل فهم آن است. این درسنامه‌ها با بخش‌بندی مباحث و تبدیل آن به موضوعات ریزتر یادگیری آنها را ساده‌تر کرده‌اند. از طرفی استفاده از جدول‌ها و آوردن مثال‌های گوناگون هم باعث می‌شود، بهتر متوجه درس شوی. وقتی فقط به سؤالات کتاب درسی اکتفا نکنی و کلی نمونه سؤال دیگر را در کتاب کار علوم خیلی سبز بخوانی، آمادگی این را داری که امتحانت را با موفقیت پشت سر بگذاری. تازه به جز این نمونه سؤالات، دو تا آزمون جامع در کتاب کار علوم نهم خیلی سبز هست که برای نیم سال اول و نیم سال دوم طراحی شده‌اند.

 

ایران بوک...
ما را در سایت ایران بوک دنبال می کنید

برچسب : بانک کتاب, نویسنده : بانک کتاب ایران بازدید : 157 تاريخ : چهارشنبه 31 فروردين 1401 ساعت: 12:35

کارپوچینو کتاب کار فارسی نهم گاج

دوره اول متوسطه

 

درباره کتاب:

 

کتاب کار فارسی نهم کارپوچینو گاج یک کتاب کار عالی برای دانش‌آموزان پایه نهم است. اگر قصد داری پایه‌های ادبیات فارسیت قوی شوند و اگر استعداد خاصی در این زمینه داری و مایل هستی در سالهای بعد به رشته انسانی بروی، اگر به درصد بالای ادبیات فارسی به عنوان یکی از دورس عمومی کنکور اهمیت می‌دهی و هدفت این است که از همین حالا برای گرفتن رتبه خوب در کنکور تلاش کنی، کتاب کار فارسی نهم گاج همراه تو در این مسیر است.

 

ساختار کتاب کارپوچینو فارسی نهم گاج

 

کتاب کارپوچینو فارسی نهم گاج شامل هفده درست، تعداد زیادی مثال، نمونه سؤالات مختلف و محبث بندی شده و دو آزمون جامع امتحانی برای نیم سال اول و نیم سال دوم است. نکته‌هایی که مؤلفان کتاب در گوشه و کنار درسنامه‌ها گنجانده‌اند می‌تواند نکاتی باشد که بعدها به تو در فهم مباحث ادبیات فارسی و تست‌های کنکوری کمک زیادی می‌کند. پس تا جایی که می‌توانی کتاب را با دقت مطالعه کن. در ابتدای هر درس، بخش واژه‌نامه آمده که در آن معنای تمام کلمات تازه و دشوار گنجانده شده، همچنین بیت‌های مهم به صورت دقیق و جزئی معنی شده‌اند و در بخش «خیلی‌ها نمی‌دانند» نکاتی آمده که مهم و کاربردی هستند. بخش دانش‌های ادبی و دانش‌های زبانی هم دو قسمتی هستند که هم امروز و هم در آینده بسیار به دردت می‌خورند و هر چه بیشتر از این دانش‌ها اندوخته باشی، نتیجه بهتری می‌گیری. در انتهای هر درس از کتاب کارپوچینو فارسی نهم گاج هم سؤالات مرتبط با آن درس آمده تا خودت را بسنجی و ایرادتت را در صورت وجود، پیدا کنی.

ایران بوک...
ما را در سایت ایران بوک دنبال می کنید

برچسب : بانک کتاب, نویسنده : بانک کتاب ایران بازدید : 174 تاريخ : چهارشنبه 31 فروردين 1401 ساعت: 12:33

شاهکار کتاب کار فارسی نهم کلاغ سپید

تالیف: حسین حسینی بیدختی

 

درباره کتاب:

 

کتاب شاهکار فارسی نهم انتشارات کلاغ سپید می‌تواند بهترین دوست تو در دوران تحصیل باشد. این کتاب هم کتاب کار است و هم کلی تست و نمونه سؤال در اختیارت می‌گذارد. با داشتن این کتاب به سؤال اضافه‌ای هم دسترسی پیدا می‌کنی که از طریق اپلیکیشن رایگان کلاغ سپید قابل دریافت هستند. اگر پیش از این از مجموعه کتابهای شاهکار استفاده کرده باشی، می‌دانی که چطور این کتابها را بخوانی. اما اگر برای اولین بار اسم این کتاب به گوشت خورده بهتر است قبل از خرید کتاب شاهکار فارسی نهم، کمی بیشتر با بخش‌ها و جزئیات آن آشنا شوی:

 

 

با توجه به اینکه کتاب فارسی پایه نهم شامل موضوعات متنوعی است، درسنامه کتاب به بخش‌های گوناگونی تقسیم شده. واژگان، دستور زبان، آرایه ادبی، معنی شعر و ... هر کدام به صورت جداگانه شرح داده شده‌اند. اما درسنامه طوری طراحی شده که موقع خواندن مباحث گیج و کلافه نشوی و هر مبحث را در بخش خودش مطالعه کنی. این مباحث همراه با مثال‌های مختلفی توضیح داده شده‌اند. با این مثالها دیگر هیچ سؤال و مشکلی برایت نمی‌ماند. در انتهای هر بخش هم بسته تستی وجود دارد. با این بسته تستی می‌توانی انواع نمونه سؤالات را ببینی و جواب دهی. کتاب شاهکار فارسی نهم کلاغ سپید دوست خوبی است که همه امتحاناتت را برایت مثل آب خوردن آسان می‌کند.

ایران بوک...
ما را در سایت ایران بوک دنبال می کنید

برچسب : بانک کتاب, نویسنده : بانک کتاب ایران بازدید : 183 تاريخ : چهارشنبه 31 فروردين 1401 ساعت: 12:30

کارپوچینو کتاب کار علوم نهم گاج

دوره اول متوسطه

 

درباره کتاب:

 

کتاب کار علوم نهم از مجموعه کتابهای کارپوچینو گاج است. این کتاب از درسنامه، نمونه سؤال، مثالهای کاربردی و آموزشی و همچنین بخش آزمون و امتحان تشکیل شده است. داشتن کتاب کار علوم نهم گاج را به همه دانش‌آموزان توصیه می‌کنیم. اگر می‌خواهی دلایل این توصیه را بدانی با ما همراه باش:

 

چرا کتاب کارپوچینو علوم نهم گاج مهم است؟

یکی از اولین دلایل اهمیت کتاب کارپوچینو علوم نهم گاج این است که به تقویت پایه‌ات بسیار کمک می‌کند. سال بعد که به پایه دهم بروی باید برای کنکور و روش مطالعه کنکوریت برنامه‌ریزی کنی. هر چقدر در درس‌هایت موفق‌تر باشی، کارت برای سالهای بعد کمتر است و از رقبا جلوتری. از طرف دیگر دانش‌آموزانی که تصمیم دارند در رشته زیست‌شناسی ادامه تحصیل دهند، می‌تواند به صورت گسترده‌تر و عمیق‌تری مباحث علوم را دنبال کرده و با استفاده از کتاب کارپوچینو علوم نهم گاج به نکات مهم این مباحث دست پیدا کنند.

 

با توجه به اینکه مباحث کتاب کارپوچینو علوم نهم انتشارات گاج منطبق بر کتاب درسی است، در طول سال تحصیلی می‌توانی از آن برای رفع اشکال، مرور مباحث و حل سؤالات و حتی تجربه امتحان علوم استفاده کنی و خیالت راحت باشد که در درس علوم اشکالی نداری.

 
ایران بوک...
ما را در سایت ایران بوک دنبال می کنید

برچسب : بانک کتاب, نویسنده : بانک کتاب ایران بازدید : 142 تاريخ : چهارشنبه 31 فروردين 1401 ساعت: 12:26

شاهکار کتاب کار ریاضی نهم کلاغ سپید

کتاب کار + شاهکار امتحانی

۲ کتاب در ۱ کتاب

همراه با اپلیکیشن رایگان

________________________________________

درباره کتاب:

کتاب شاهکار ریاضی نهم انتشارات کلاغ سپید کتابی مناسب برای پیشرفت در درس ریاضی پایه نهم است. اگر به دنبال یک کتاب کار خوب و مفید هستی که اشکالاتت در درس ریاضی را برطرف کند و بتواند باعث پیشرفتت در این درس شود، بهتر است با این شاهکار ریاضی آشنا شوی:

از شاهکار ریاضی نهم چه می‌دانی؟

کتاب شاهکار ریاضی نهم انتشارات کلاغ سپید قرار است معلم خصوصیت باشد. برای اینکه مشکلت در درس ریاضی برای همیشه برطرف شود، این کتاب کل مباحث را دوباره به تو آموزش می‌دهد. شاید در درک مباحث مشکل چندانی نداشته باشی. اما درباره مهم‌ترین نکات هر بحث چیزی می‌دانی؟ حتماً نکاتی هست که از چشمت دور افتاده باشد. پس می‌توانی هم مباحث را دوباره و با دقت بیشتر مرور کنی و هم نکات مهمی که به صورت برجسته آورده شده‌اند را بخوانی. بخش دوم کتاب هم شاهکار امتحانی است. می‌پرسی معنیش چیست؟ این بخش پر از انواع امتحانات مختلف است. با هر امتحان یک قدم به فهم عمیق‌تر ریاضی و تسلط بر سؤالاتش نزدیک می‌شوی.

کتاب شاهکار ریاضی برای همه دانش‌آموزان پایه نهم

کتاب شاهکار ریاضی نهم برای همه دانش‌آموزان پایه نهم مناسب است. فرقی ندارد که وضعیتت ضعیف، متوسط، قوی و یا حتی فوق قوی است. این کتاب در هر صورت باعث رشد و پیشرفتت می‌شود. حتی دانش‌آموزانی که می‌خواهند خودشان را برای آزمون‌های مهم‌تر مثل المپیادها و آزمون‌های ورودی آماده کنند هم می‌توانند از این کتاب استفاده کنند.

ایران بوک...
ما را در سایت ایران بوک دنبال می کنید

برچسب : بانک کتاب, نویسنده : بانک کتاب ایران بازدید : 153 تاريخ : چهارشنبه 31 فروردين 1401 ساعت: 12:19

کتاب کرک و دیل فارسی نهم تیزهوشان الگو

قابل استفاده برای آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه

آموزش کامل

تمرین

پرسش‌های چهار گزینه‌ای

فصل تیزهوشان

درباره کتاب:

 

کتاب فارسی نهم تیزهوشان کرک و دیل مخصوص دانش‌آموزان دوره اول متوسطه است. شاید با سری کتابهای کرک و دیل نشر الگو آشنا باشی. در این کتابها یک بخش ویژه برای توضیح مباحث کتاب وجود دارد. این مباحث منطبق با کتاب فارسیت هستند. مباحثی مثل لغات، شرح آرایه‌های ادبی، توضیح مفصل نکات دستوری و ... . در کادرهایی با عنوان «تیزهوشان» نکته‌های دشوارتری آمده که در صورت نیاز و تمایل می‌توانی آنها را هم مطالعه کنی. ممکن است در نگاه اول این نکات سخت باشند؛ اما توضیحات دقیقشان احتمالاً تو را متوجه موضوع می‌کند.

 

 

در کتاب فارسی نهم تیزهوشان نشر الگو هر درس با سؤالات تستی تمام می‌شود. این سؤالات شامل نمونه سؤالات تألیفی و تشریحی است که با آنها می‌توانی مباحث را بهتر درک کنی. اگر می‌خواهی برای آزمون ورودی تیزهوشان آماده شوی، باید حتماً فصل مربوط به تیزهوشان را هم بخوانی. این فصل در واقع آخرین فصل کتاب بوده و به طور جداگانه شامل مباحث موردنیاز به همراه تست و سؤالات چهارگزینه‌ای است. سؤالات تستی این فصل هم تالیفی و هم از سؤالات آزمون‌های سالهای قبل هستند. بنابراین جواب دادن به این سؤالات بسیار مهم است. این کتاب علاوه بر اینکه به داوطلبان آزمون تیزهوشان در درس فارسی کمک زیادی می‌کند، برای دانش‌آموزانی که می‌خواهند پایه‌شان برای رفتن به سال تحصیلی بعدی قوی باشد هم بسیار مفید و موثر است.

ایران بوک...
ما را در سایت ایران بوک دنبال می کنید

برچسب : بانک کتاب, نویسنده : بانک کتاب ایران بازدید : 151 تاريخ : سه شنبه 30 فروردين 1401 ساعت: 19:08

کتاب آموزش و تست ریاضی نهم الگو

کتاب‌های سه بعدی

آموزش کامل + تمرین + پرسش‌های چند گزینه‌ای

 

درباره کتاب:

 

کتاب ریاضی نهم نشر الگو شامل آموزش کامل به اضافه تمرین‌ و پرسش‌های چهار گزینه‌ای است. اگر دانش‌آموز پایه نهم هستی و دلت می‌خواهد با دست پر به پایه دهم بروی، کتاب ریاضی نهم می‌تواند حسابی کمکت کند. بخش آموزش کتاب ریاضی نهم شامل درسنامه‌ای کامل و دقیق است. این آموزش از طریق مثالهای متعدد و آوردن راه‌حلهای کامل هر سؤال فهم مباحث را برایت ساده‌تر می‌کند. همچنین مباحث به صورت دقیق ریز شده‌اند تا بتوانی از نکات مهم هر بخش یادداشت برداری کنی.

 

وقتی که مطمئن شدی مباحث را درک کرده‌ای و سؤالی برایت نمانده، وقت حل تمرین است. تلاش شده تمرین‌ها از نظر سطح دشواری متفاوت باشند و با انواع سؤالات آسان و سخت آشنا شوی. حتماً می‌دانی که هر امتحانی در طول سال تحصیلی انواع سؤالات را در خود دارد. پس خوب است که توان پاسخگویی به انواع سؤالات را داشته باشی. بعد از تمرین‌ها هم سؤالات چهار گزینه‌ای در کتاب ریاضی نهم نشر الگو گنجانده شده‌اند. بهتر است برای جواب دادن به این سؤالات کمی صبر کنی. اگر بین مطالعه مباحث درسی و تست زنی فاصله بیفتد، مباحث در ذهنت ته‌نشین می‌شود و وقتی تستها را جواب دهی، می‌توانی خودت را بسنجی و بفهمی چقدر مباحث را متوجه شده‌ای. شاید نکته‌ای از یادت رفته باشد یا مبحثی را به کل فراموش کرده باشی، شاید هم کل مبحث هنوز یادت باشد و بتوانی کل تست‌ها را در سه سوت بزنی.

 

 

ایران بوک...
ما را در سایت ایران بوک دنبال می کنید

برچسب : بانک کتاب, نویسنده : بانک کتاب ایران بازدید : 168 تاريخ : سه شنبه 30 فروردين 1401 ساعت: 19:03

کتاب سمپادیوم نهم مهروماه

بسته شبیه‌سازی آزمون تیزهوشان

•           ۱۲ دوره آزمون ورودی تیزهوشان

•           ۱۲ دفترچه هوش و استعداد تحلیلی

•           ۱۲ دفترچه استعداد تحصیلی

•           ۱۵ پاسخ برگ، پاکت محرمانه، پاسخ‌نامه تشریحی

________________________________________

درباره کتاب:

کتاب سمپادیوم بسته شبیه سازی آزمون تیزهوشان انتشارات مهر و ماه مخصوص دانش‌آموزان پایه نهم است. ویرایش ۱۴۰۰ کتاب سمپادیوم ۳ دوره منتخب از آزمون‌های ورودی مدارس نمونه دولتی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ را هم در خود دارد. یکی از منحصربه‌فردترین ویژگی‌های سمپادیوم این است که اولین و کامل‌ترین بسته شبیه‌ساز آزمونهای استعدادهای درخشان و نمونه ویژه دوران جمع‌بندی است. تعداد و حجم سؤالات آزمون‌های این بسته دقیقاً مطابق با آزمون‌های ورودی سمپاد طراحی شده است. محتوای آزمون‌ها به صورت مرحله به مرحله انجام شده به این شیوه که آزمون اول ۳۰ درصد از محتوای کتابهای درسی را شامل می‌شود، آزمون دوم به ۶۰ درصد محتوای کتابهای درسی اختصاص دارد و بعد از آزمون چهارم تمام محتوای کتابهای درسی به صورت کامل مورد سؤال قرار گرفته است.

 

با داشتن بسته سمپادیوم مهر و ماه می‌توانی وضعیت آزمون‌های ورودی سمپاد را به صورت کامل و ملموس تجربه کنی. با داشتن این بسته تنها باید تلاش و تمرکزت را بر روی آمادگی ذهنیت بگذاری و تا می‌توانی با تمرین و تست زنی، برای آزمون سمپاد آماده شوی. در صورتی که بتوانی این آزمونهای شبیه‌سازی شده را با موفقیت سپری کنی، احتمال موفقیتت در آزمون اصلی بسیار بالا خواهد بود.

ایران بوک...
ما را در سایت ایران بوک دنبال می کنید

برچسب : بانک کتاب, نویسنده : بانک کتاب ایران بازدید : 215 تاريخ : سه شنبه 30 فروردين 1401 ساعت: 18:51

کتاب هوش کمپلکس هشتم و نهم مهروماه

هوش، استعداد تحلیلی، خلاقیت

تخصصی‌ترین مرجع پرسش‌های چند گزینه‌ای

 

سه سال متوالی بیشترین مطابقت با سوالات آزمون ورودی تیزهوشان

 

ویرایش فول‌آپشن

آموزش، تست، آزمون

آموزش، درسنامه، نکات کلیدی، مثال‌های حل‌شده

سوالات طبقه‌بندی شده و آزمون‌های ورودی تیزهوشان با پاسخنامه خیلی تشریحی

فهرست کتاب:

 

فصل ۱: شناخت واژگان

فصل ۲: ارتباط و واژگان

فصل ۳: دسته‌بندی و تناسب کلمات

فصل ۴:‌ تصحیح، تحلیل و درک عبارات

فصل ۵: گزاره‌ها، استدلال و منطق

فصل ۶:‌ مسائل الفبایی و کدگزاری کلامی

فصل ۷: تحلیل و مقایسه تصاویر

و...

درباره کتاب:

 

کتاب هوش کمپلکس انتشارات مهر و ماه با تمرکز بر هوش، استعداد تحلیلی و خلاقیت گردآوری شده است. این کتاب تخصصی‌ترین مرجع پرسش‌های چند گزینه‌ای برای آزمونهای ورودی تیزهوشان است و با داشتن بیش از ۳۶۰۰ تست و مثال حل شده این ادعا را دارد که دانش‌آموزان را برای آزمون تیزهوشان آماده می‌کند. هدف این کتاب شناسایی انواع هوش و سپس گردآوری انواع متنوعی از سؤالات برای سنجش هوش‌های چندگانه است. بنابراین قبل از اینکه کتاب را شروع کنی با هوش‌های چندگانه و موضوعات مرتبط با هر کدام آشنا می‌شوی. ممکن است که تو در زمینه یک هوش بهتر از بقیه آنها عمل کنی. اما هدف کتاب این است که بعد از شناساندن انواع هوش به تو کمک کند که در تمام زمینه‌ها قوی شوی. تقویت هوش‌های چند گانه به تمرین و تحلیل نیاز دارد. پس با استفاده از کلی تست که در این کتاب وجود دارد، می‌توانی هوشت را تقویت کنی.

 

 

تا به حال دقت کرده‌ای کتابهایی مثل کتاب هوش کمپلکس هشتم و نهم مهر و ماه نه تنها تو را برای آزمون ورودی تیزهوشان کمک می‌کنند که حتی باعث می‌شود از هوشت استفاده بهتری داشته باشی؟ تست‌های این کتاب به تدریج تو را با زمینه‌های مختلف هوش‌های چند گانه آشنا می‌کنند. هر چقدر بیشتر فصل‌های کتاب را مرور کنی، قسمت‌های بیشتری از مغزت فعال می‌شود. درست مثل لامپهای کوچکی که به ترتیب روشن می‌شوند و سرت را نورانی می‌کنند. فصل‌بندی کتاب هوش کمپلکس هشتم و نهم دقیقاً براساس انواع هوش انجام شده. علاوه بر این یک فصل به پاسخنامه تشریحی و یک فصل به آزمون‌های ورودی تیزهوشان اختصاص یافته است.

ایران بوک...
ما را در سایت ایران بوک دنبال می کنید

برچسب : بانک کتاب, نویسنده : بانک کتاب ایران بازدید : 161 تاريخ : سه شنبه 30 فروردين 1401 ساعت: 18:48

کتاب علوم نهم کامل طلایی

آموزش کامل به همراه نکات مهم امتحانی

سوال‌های امتحانی متنوع

آزمون‌های دوره‌ای

آزمون‌های نوبت اول و دوم

آزمون‌های میان نوبت

سوال‌های چهارگزینه‌ای متنوع با پاسخ‌نامه

درباره کتاب:

 

کتاب علوم نهم انتشارات کامل طلایی برای دانش‌آموزان پایه نهم منتشر شد. به دلیل اهمیت کتاب علوم پایه نهم خیلی از دانش‌آموزان تصمیم می‌گیرند در کنار کتاب درسی به خواندن کتاب علوم نهم انتشارات کامل طلایی هم بپردازند. مطالعه این کتاب نه تنها مشکلات تو را در درس علوم حل می‌کند که دستت را می‌گیرد تا بتوانی چند پله پیشرفت کنی. مباحث کتاب هم منطبق با محتوای آموزشی پایه نهم بوده و شامل؛ مواد و نقش آنها در زندگی، رفتار اتم‌ها با یکدیگر، به دنبال محیطی بهتر برای زندگی، حرکت چیست، نیرو، زمین ساخت ورقه‌ای، آثاری از گذشته زمین، فشار و آثار آن، ماشینها، نگاهی به فضا، گوناگونی جانداران، دنیای گیاهان، جانوران بی‌مهره، جانوران با مهره و باهم زیستن است. اگر به محتوای این فصل‌ها دقت کنی، متوجه تنوع آنها می‌شوی. علاوه بر این مباحث علوم پایه نهم بعدها در کتابهای مختلفی مثل زمین‌شناسی، فیزیک هسته‌‌ای، شیمی و ... تکرار می‌شوند. پس اگر امروز بتوانی پایه‌ای قوی داشته باشی بعداً با مشکلات کمتری روبه‌رو می‌شوی.

 

بخش‌های کتاب علوم نهم انتشارات کامل طلایی شامل بخش آموزش، مطالب تکمیلی و بخش نمونه سؤالات و سؤالات تکمیلی است. بخش آموزش و مطالب تکمیلی هر نکته‌ای که نیاز داشته باشی را به تو آموزش می‌دهد و آماده‌ات می‌کند که با دانش کافی به سراغ نمونه سؤالها بروی. اگر برای خواندن درس علوم برنامه ریزی دقیقی داشته باشی، می‌توانی هر بار مبحثی را خوانده و نکات مهم و تکمیلی آن را یادداشت کنی، سپس به سراغ سؤالها بروی و ببینی ایرادت کجاست و یا اصلاً مشکلی با فهم مباحث داری یا نه؟ بعد از آن هر بار نکات مهم را مرور کرده و سؤالات هر بخش را جواب بده. با این شیوه درس علوم به یکی از شیرینترین درسهای دوران تحصیلت تبدیل می‌شود.

 

 

ایران بوک...
ما را در سایت ایران بوک دنبال می کنید

برچسب : بانک کتاب, نویسنده : بانک کتاب ایران بازدید : 166 تاريخ : سه شنبه 30 فروردين 1401 ساعت: 18:45

کتاب ماجراهای من و درسام مطالعات اجتماعی نهم خیلی سبز

درسنامه، نمونه سوال، امتحان

________________________________________

درباره کتاب:

اگر دانش‌آموز پایه نهم هستی، این کتاب مخصوص توست. ماجراهای من و درسام مطالعات اجتماعی نهم خیلی سبز می‌خواهد ۲۰ گرفتن را برایت ساده کند. البته قصد تو فقط گرفتن نمره عالی نیست. هدف تو این است که درسهایت را خوب بفهمی و یاد بگیری چطور از این مباحث در زندگیت استفاده کنی. به خصوص که درس مطالعات اجتماعی نهم به موضوعاتی کاملاً کاربردی می‌پردازد. از طرف دیگر خواندن این کتاب نیازمند دقت زیادی است چون بعضی موضوعات بیش از حد پیچیده هستند، شاید هم فقط در کتاب درسی پیچیده گفته شده‌اند. موضوع هر چه که باشد، کتاب ماجراهای من و درسام تو را به ماجراجویی در درس مطالعات اجتماعی می‌برد.

 

این کتاب از بخش درسنامه، نمونه سؤال و امتحان تشکیل شده است. درسنامه‌ها کامل و جامعند و باید همه‌شان را با دقت مطالعه کنی. فرار کردن از درسنامه‌ها ممکن است به ضررت تمام شود. چون سؤالات زیادی از محتوا و نکات برجسته درسنامه‌ها طرح شده است. با خواندن درسنامه‌ها می‌توانی نمونه سؤالات متنوعی که برایت طرح شده را هم با سرعت پاسخ دهی. امتحاناتی که در انتهای نیم سال اول و پایان سال برایت در نظر گرفته شده را هم فراموش نکن. وقتی به سراغ این آزمونها برو که موعد امتحان سال تحصیلیت نزدیک شده باشد و تو هم کتاب درسی را به همراه کتاب ماجراهای من و درسام مطالعات اجتماعی نهم خیلی سبز حسابی خوانده باشی. آن وقت ۲۰ گرفتن دیگر کار سختی نیست، مگر نه؟

ایران بوک...
ما را در سایت ایران بوک دنبال می کنید

برچسب : بانک کتاب, نویسنده : بانک کتاب ایران بازدید : 172 تاريخ : سه شنبه 30 فروردين 1401 ساعت: 18:43

کتاب انگلیسی نهم تیزهوشان خیلی سبز

پرسش‌های چهارگزینه‌ای

درباره کتاب:

 

کتاب انگلیسی پایه نهم تیزهوشان انتشارات خیلی سبز منتشر شد. این کتاب به شیوه‌ای عالی و حساب شده زبان انگلیسی را به تو یاد می‌دهد و هر مشکلی که داشته باشی، برطرف می‌کند. یادت باشد اگر از همین امروز زبان انگلیسی را خوب بخوانی، برای کنکور مشکلی نخواهی داشت و می‌توانی خیلی راحت تستهایش را بزنی. پایه قوی در درس زبان تو را از رقبایت جلو می‌اندازد و احتمال موفقیتت را بالاتر می‌برد. حالا دلت می‌خواهد با بخش‌های مختلف این کتاب بیشتر آشنا شوی؟

 

کتاب زبان انگلیسی نهم تیزهوشان خیلی سبز در چند بخش مهم طراحی شده است؛ گرامر، لغت و درک مطلب. در هر کدام از این بخش‌ها کوئیزهایی وجود دارد تا بتوانی دانشت را بسنجی و ببینی مباحث را خوب یاد گرفته‌ای یا نه؟ باید برای خواندن هر بخش برنامه ویژه‌ای داشته باشی. مثلاً نمی‌شود با همان روشی که لغات را می‌خوانی، درک مطلب را هم بخوانی. هر چند همه‌شان به تمرین و تکرار نیاز دارند. اما خواندن لغات نیازمند مرور زیاد و تمرین روی کلمات و عبارتهای مختلف است، در حالی که درک مطلب به تکنیک‌های نیاز دارد که به تدریج یاد می‌گیری. بعد از جواب دادن به تست‌ها می‌توانی از طریق جدول کوچکی که در انتهای هر بخش آمده میزان یادگیری و دانش زبانی خودت را ارزیابی کنی. در صورتی که از سطح خودت راضی نبودی، نگران نباش چون با تمرین و مداومت و مطالعه کتاب انگلیسی نهم تیزهوشان خیلی سبز می‌توانی پیشرفت کنی.

ایران بوک...
ما را در سایت ایران بوک دنبال می کنید

برچسب : بانک کتاب, نویسنده : بانک کتاب ایران بازدید : 178 تاريخ : سه شنبه 30 فروردين 1401 ساعت: 18:40

کتاب کار فارسی نهم خیلی سبز

ویرایش جدید

مورد تأیید آموزش و پرورش

________________________________________

درباره کتاب:

خبر داری کتاب کار درس فارسی پایه نهم با ویرایش جدید از سوی انتشارات خیلی سبز منتشر شده؟ مباحث و سرفصل‌های این کتاب کاملاً مورد تأیید وزارت آموزش و پرورش بوده و برای تمام دانش‌آموزان سال نهم مناسب است. از آنجایی که درس فارسی پایه نهم، درس مهمی است و مباحث آن در سالهای آینده به شدت تکرار می‌شود، باید خیلی خوب آنها را درک کنی. همین امروز پایه‌ات را قوی کن تا برای همیشه خیالت از این درس راحت شود. کتاب کار فارسی نهم خیلی سبز هم کمکت می‌کند تا بدون خستگی و استرس مباحث دشوار را یاد بگیری.

کتاب کار فارسی نهم شامل بخش درسنامه و تمرینهاست. در درسنامه‌ها واژه‌های سخت و دشوار درس به همراه توضیحی مفید و مختصر شرح داده شده‌اند. بعد از آن هم عبارات و جملات و ابیات مهم درس به همراه معنیشان توضیح داده شده‌اند. کلی نکات ادبی، زبانی و املایی هم به صورت مجزا در یک جدول جمع‌آوری شده‌اند. تا همین جای کتاب هم کلی چیز یاد گرفته‌ای اما خوب است بعد از درسنامه بلافاصله به سراغ تمرین‌های کتاب فارسی نهم انتشارات خیلی سبز بروی. این تمرین‌ها شامل تمرین‌های واژه‌شناسی و معنا، درک مطلب، مفرد و جمع، دستور زبان و آرایه‌های ادبی و ... هستند. تنوع تمرین‌ها به تو کمک می‌کند تا هر ایرادی داری را برطرف کنی و با خیالی آسوده و آمادگی کامل به پایه بعدی بروی و یک پله در نردبان علم و دانش ترقی کنی. چی بهتر از این؟

ایران بوک...
ما را در سایت ایران بوک دنبال می کنید

برچسب : بانک کتاب, نویسنده : بانک کتاب ایران بازدید : 97 تاريخ : دوشنبه 29 فروردين 1401 ساعت: 13:03

کتاب کار عربی نهم خیلی سبز

ویرایش جدید

 

درباره کتاب:

 

کتاب کار عربی پایه نهم می‌تواند دوست خوب تو در روزهای مدرسه و شب‌های امتحان باشد. این کتاب به شیوه‌ای تدوین شده تا کل مباحث درس عربی پایه نهم را بهتر درک کنی، سؤالات و ایرادات را برطرف کنی و از هر بخش کلی تمرین انجام بدهی تا عربیت قوی بشود. درس عربی مثل زبان انگلیسی اهمیتی خاص دارد. کاربرد این درس فراتر از روزهای مدرسه و سالهای تحصیل است. اگر در درس عربی زبر و زرنگ باشی، ممکن است بتوانی بعدها متون عربی را به راحتی بخوانی و ترجمه کنی. همین کار خودش یک مهارت است و هر آدمی که مهارتهای بیشتری بلد باشد، در زندگی با دردسر کمتری روبه‌رو می‌شود و موفقیتهای بیشتری کسب می‌کند.

 

 

اما بیا ببینیم کتاب کار عربی نهم خیلی سبز دقیقاً از چه بخش‌ها و سرفصل‌هایی تشکیل شده است. در ابتدای هر درس باید سؤالاتی را درباره معنی لغات و پرسش‌های چهار گزینه‌ای جواب دهی. بعد هم می‌توانی بروی سراغ تمرینات هر درس و در آخر به آزمون تکمیلی آن درس برسی. یادت باشد وقتی به این آزمون پاسخ دهی که تمرینات را به خوبی حل کرده باشی و مباحث اصلی درس برایت جا افتاده باشد. مؤلفان کتاب تلاش کرده‌اند لغات جدید و دشوار کتاب را بارها در تمرینات و درسهای مختلف تکرار کنند تا معنی آنها کاملاً و برای همیشه در ذهنت ثبت شود. پس موقع حل تمرین هم از ترجمه جملات غافل نشو تا با کامل خواندن کتاب کار عربی نهم انتشارات خیلی سبز درس عربی برایت به شیرینترین درس دنیا تبدیل شود.

ایران بوک...
ما را در سایت ایران بوک دنبال می کنید

برچسب : بانک کتاب, نویسنده : بانک کتاب ایران بازدید : 103 تاريخ : دوشنبه 29 فروردين 1401 ساعت: 12:47

کارپوچینو کتاب کار ریاضی هشتم گاج

تالیف: داریوش دارابی

 

درباره کتاب:

 

کتاب کارپوچینو ریاضی هشتم گاج یک کتاب کار است که از دو بخش درسنامه و سؤال تشکیل شده. این کتاب برای دانش‌آموزان پایه هشتم مناسب بوده و می‌تواند آن‌ها را به اهداف تحصیلیشان برساند. چنانچه دانش‌آموزان در درس ریاضی ضعیف، متوسط و قوی باشند می‌توانند از این کتاب بهره برده و اشکالاتشان را رفع کنند و یا به پیشرفت تحصیلی برسند.

 

ساختار کارپوچینو ریاضی هشتم گاج

 

کتاب کارپوچینو ریاضی هشتم گاج شامل دو بخش کلی درسنامه و سوال است. درسنامه‌های کتاب به نحوی طراحی و تالیف شده‌اند که دانش‌آموزان حتی بدون خواندن کتاب درسی نیز متوجه مباحث شوند. ممکن است افرادی بخواهند بدون حضور در کلاس درس ریاضی هشتم را بیاموزند و یا مبحثی را در کلاس نبوده و یاد نگرفته‌اند؛ درسنامه‌های کارپوچینو ریاضی هشتم گاج می‌تواند مشکل این افراد را حل کند. در کنار این مثالها و نمونه سوالاتی که در درسنامه وجود دارد، برای فهم بهتر مباحث و استخراج نکات مهم بسیار مفیدند. دانش‌آموزان باید با دقت و تمرکز بالا به این مثالها و نمونه سؤالات توجه کنند. در نهایت حل سؤالات کتاب کارپوچینو ریاضی هشتم گاج و بررسی پاسخ‌ها می‌تواند تسلط شما در ریاضی هشتم را افزایش دهد.

ایران بوک...
ما را در سایت ایران بوک دنبال می کنید

برچسب : بانک کتاب, نویسنده : بانک کتاب ایران بازدید : 95 تاريخ : دوشنبه 29 فروردين 1401 ساعت: 12:45

کتاب EQ ای کیو پرسمان جامع هشتم گاج

مجموعه سوالات خوب

۲۳۵۸ پرسش استاندارد

 

درسنامه‌های کامل + سوالات فراوان + پاسخ‌های روان

ارائه درسنامه‌های مفید و کاربردی به همراه مثال‌های حل‌شده

بانک سوالات امتحانی استاندارد طبقه‌بندی شده (درس به درس)

پاسخ تشریحی به تمام سوال‌هاید داده شده

پرسش‌های چهارگزینه‌ای برای هر درس به همراه پاسخ

فهرست کتاب:

 

بخش اول: ریاضی

بخش دوم: علوم تجربی

بخش سوم: عربی

بخش چهارم: فارسی

بخش پنجم: انگلیسی

درباره کتاب:

 

کتاب ای کیو (EQ) جامع هشتم از مجموعه سوالات خوب پرسمان انتشارات گاج است. این کتاب تمام دروس اصلی پایه هشتم را پوشش می‌دهد و می‌تواند برای ارتقا وضعیت تحصیلی، رفع اشکال و افزایش سطح دانش در دانش‌آموزان بسیار مفید باشد.

 

کتاب ای کیو (EQ) جامع هشتم گاج شامل درسنامه‌های مفید و کاربردی از دروس ریاضی، علوم، عربی، فارسی و انگلیسی پایه هشتم به همراه مثال‌های حل شده است. همچنین در این کتاب می‌توانید سؤالات امتحانی استاندارد طبقه بندی شده را به صورت درس به درس پاسخ دهید. در کنار این موارد پرسش‌های چهار گزینه‌ای برای هر درس ارائه شده تا دانش‌آموزان بتوانند با انواع سؤالات تستی برای هر مبحث نیز آشنا شوند. برای تمام سؤالات تشریحی و تستی کتاب نیز پاسخنامه‌های کامل و خوبی طراحی شده که می‌توانید آن‌ها را هم با دقت مطالعه کنید. کتاب ای کیو (EQ) جامع هشتم گاج به دلیل داشتن دروس اصلی پایه هشتم به صورت یک جا و همچنین تست‌های استاندارد و باکیفیت از محبوبیت خاصی در بین دانش‌آموزان برخوردار است.

ایران بوک...
ما را در سایت ایران بوک دنبال می کنید

برچسب : بانک کتاب, نویسنده : بانک کتاب ایران بازدید : 100 تاريخ : دوشنبه 29 فروردين 1401 ساعت: 12:42

کتاب EQ ای کیو ریاضی هشتم تیزهوشان گاج

درسنامه‌های کاربردی + سوالات امتحانی + پاسخ‌های تشریحی

همراه با بیش از سیزده ساعت فیلم آموزشی رایگان

 

 فهرست کتاب:

 

فصل اول: عددهای صحیح و گویا

فصل دوم: عددهای اول

فصل سوم: چند ضلعی‌ها

فصل چهارم: جبر و معادله

فصل پنجم: بردار و مختصات

آزمون نوبت اول

فصل ششم: مثلث

فصل هفتم: توان و جذر

و...

درباره کتاب:

 

 

کتاب ای کیو (EQ) ریاضی هشتم انتشارات گاج، کتابی است برای کسب نمره بیست. این کتاب شامل درسنامه‌های کاربردی و سؤالات امتحانی و پاسخ‌های تشریحی است. مولف کتاب ای کیو (EQ) ریاضی هشتم گاج تلاش کرده تا محتوای کتاب درسی پایه هشتم را در قالب درسنامه‌هایی کامل و جامع به دانش‌آموزان ارائه دهد. در این درسنامه‌ها می‌توانید هر آنچه در کتاب ریاضی آمده را در قالبی طبقه بندی شده و همراه با نکات مهم هر مبحث مطالعه کنید. از این نظر می‌توان گفت که کتاب ای کیو (EQ) ریاضی هشتم گاج مثل یک کتاب کار همراه و مطمئن در کنار شماست تا در صورتی که مبحثی را خوب متوجه نشده‌اید با درسنامه‌های کتاب رفع اشکال کنید. سؤالات امتحانی این کتاب نیز به خوبی مباحث کتاب را پوشش می‌دهند و می‌توانند در شب‌های امتحان به شما کمک کنند. اگر مایل باشید می‌توانید سؤالات تشریحی این کتاب را در دوره‌های مختلف پاسخ دهید و با استفاده از آنها مباحث ریاضی هشتم را مرور کنید. در کنار همه این‌ها فیلم‌های آموزشی که در قالب سی‌دی و به طور رایگان با این کتاب ارائه شده‌اند نیز بسیار کاربردی و مفید هستند. از تماشای این فیلم‌ها غافل نشوید.

ایران بوک...
ما را در سایت ایران بوک دنبال می کنید

برچسب : بانک کتاب, نویسنده : بانک کتاب ایران بازدید : 115 تاريخ : دوشنبه 29 فروردين 1401 ساعت: 12:39

کتاب سیر تا پیاز ریاضی هشتم گاج

کامل‌ترین کتاب ریاضی هشتم

آموزش + امتحان + تست

۳ کتاب در یک کتاب

________________________________________

درباره کتاب:

کتاب سیر تا پیاز ریاضی هشتم گاج تالیف عبدالله دراج و محمد جواد حیدری و ویژه سال تحصیلی ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ است. این کتاب در واقع سه کتاب در یک کتاب است و هر سه مبحث آموزش، امتحان و تست را در خود دارد.

کتاب سیر تا پیاز ریاضی هشتم انتشارات گاج در بخش آزمون و تمرین می‌تواند تمام مباحث کتاب درسی را به طور قدم به قدم به شما بیاموزد. هدف از طراحی این بخش این است که دانش‌آموزان بتوانند در ابتدا کل مباحث را یاد بگیرند، اگر ایراد و یا اشکالی دارند، از طریق شرح درس‌های کامل این کتاب، مشکلاتشان را حل کنند. هر دانش‌آموزی که بتواند کل مطالب این بخش را یاد بگیرد، آماده است تا به سراغ قسمت بعدی کتاب برود. کتاب سیر تا پیاز ریاضی هشتم گاج آزمون‌های کاربردی و مفیدی دارد. آزمون‌های این کتاب مشابه امتحانات پایان نیمسال اول و دوم هستند و دانش‌آموزان را به نمره بیست نزدیک می‌کنند.

بخش نکته و تست در کتاب سیر تا پیاز ریاضی هشتم گاج، بخش مهمی است. پاسخ دادن به تست‌های مرتبط با هر مبحث می‌تواند ذهن دانش‌آموزان را با فرم سوالات تستی هم آشنا کند. چنانچه دانش‌آموزان بخواهند در آزمون‌های خاصی شرکت کنند، این تست‌ها بسیار مفید خواهند بود.

 

ایران بوک...
ما را در سایت ایران بوک دنبال می کنید

برچسب : بانک کتاب, نویسنده : بانک کتاب ایران بازدید : 104 تاريخ : دوشنبه 29 فروردين 1401 ساعت: 12:37